سایت های پر بازدید در ایران

امروزه برای رتبه بندی سایت ها بر اساس تعداد بازدیدکننده از رتبه بندی الکسا (Alexa) استفاده می شود. الکسا سرویسی است که سایت های اینترنتی را بر اساس تعداد بازدیدکننده رتبه بندی می کند. سرویس الکسا میلیون ها سایت و صفحه اینترنتی را بصورت روزانه بررسی می کند و بر طبق اطلاعات جمع آوری شده و با استفاده از روشهای منطقی و محاسباتی در پایان روز کل سایت ها را رتبه بندی می نماید. در این رتبه بندی ها کمترین عدد یک می باشد و هرچه رتبه به این عدد نزدیک تر باشد به معنی بهتر بودن آن می باشد. هرچه رتبه سایت بالاتر برود به معنی بازدید کمتر و بدتر بودن آن می باشد.

در نتیجه  رتبه بندی های سرویس الکسا به دو صورت( رتبه بندی جهانی )و (رتبه بندی کشوری) می باشد.

*رتبه بندی جهانی سایت های برتر دنیا را بر اساس بازدید رتبه بندی می کند .

*رتبه بندی کشوری سایت های یک کشور را بر اساس ترافیک ورودی از آن کشور رتبه بندی می نماید.

ما قصد داریم بر اساس رتبه بندی کشوری الکسا برترین سایت های ایرانی را به شما معرفی نماییم

برخی از سایت‌ها از سرویس پریمیوم یا پولی الکسا استفاده می‌کنند که با کمک این امکان، الکسا تمامی بازدید‌های سایت شما را به صورت دقیق‌تر بررسی می‌کند. همچنین این امکان برای دامنه‌های ir، به دلیل تحریم‌های بین‌المللی قابل دسترس نیست. حتی برخی از دامنه‌های بین‌المللی مانند com ، net و غیره نیز به دلیل اینکه وب‌سایتی ایرانی شناسایی شدند، شامل این تحریم قرار گرفته‌اند.


در واقع می توان گفت که سایت های پربازدید ایران می توانند الگویی برای سایر وب سایت ها باشند تا با استفاده از تجربه ی این وبسایت ها بتوانند سایت خودشان را ارتقا بدهند و در رتبه بندی، جایگاه بهتری را کسب نمایند.


یکی از بهترین روش های دانستن رتبه بندی سایت های پربازدید درایران، وبسایت الکسا می باشد که همواره پر ترافیک ترین و معروف ترین سایت های جهان را بر اساس ترافیک و بازدید دسته بندی می کند.

در واقع سایت الکسا یکی از زیرمجموعه‌های شرکت آمازون است. این سایت به‌عنوان یک منبع مفید از داده‌های وبگاه‌های اینترنتی شناخته می‌شود و می‌توان گفت امتیاز الکسا بعد از پیج رنک گوگل، به دلیل دید آماری که به مدیران سایت‌ها می‌دهد از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگامی که سری به این سایت می‌زنیم در لیست سایت‌های پربازدید در ایران، 10 سایت بیشتر از همه خودنمایی می‌کنند که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

*سایتهای پربازدید در ایران

در ایران به جز موتورهای جستجوی مطرح جهانی سایر سایتهای پربازدید در ایران بیشتر سرویس‌دهنده‌های وبلاگی و بعد از آن تولید‌کنندگان محتوای اطلاعاتی است.به شکلی که بر خلاف مدل مرسوم جهانی سایت‌های خرید و فروش اینترنتی هیچ جایگاهی در بین 100 سایت پربازدید ایرانی به روایت الکسا ندارند.

هم‌اکنون و بر اساس آخرین آمارهای این سایت، گوگل در رتبه نخست یاهو جایگاه دوم و بلاگفا ردیف سوم، از صد سایت های پربازدید در ایران را به خود اختصاص داده‌اند.

بعد از این سه سایت،  در بین سایت های  پربازدید در ایران ، میهن بلاگ، بلاگر، کلوب،تابناک، پرشین بلاگ، ویکی پدیا و رپید شیر در ردیف چهارم تا دهم پرترافیک‌ترین سایت‌ها در ایران قرار گرفته‌اند.همانطور که مشاهده می‌شود بیشترین آمار بازدید‌کنندگان ایرانی در دنیای وب حول و حوش ارائه دهندگان خدمات وبلاگی است به شکلی که بعد از این10 سایت همچنان نام‌هایی مانند ورد پرس، وبگذر، بلاگ اسکای و پرشین گیگ در بین سایت‌های دهم تا بیستم جدول ارائه شده الکسا برای ایران قرار گرفته‌اند.

سایت های پر بازدید در ایران عبارت اند از:

1-سایت گوگل

دررنک بندی الکسا ، گوگل در رتبه اول جدول سایت های ایران و جهان است. گوگل به عنوان غول اینترنتی جهان در ایران و جهان رتبه 1 را دارد.
گوگل یک موتور جستجوی اینترنتی است.همچنین یک شرکت بزرگ در آمریکا است. درآمد گوگل از فروش محصولات شرکت خود و تبلیغات گوگل (Google adwords) است. گفته می شود که درآمد گوگل فقط از طریق تبلیغات ، از درآمد کل 15 کشور برتر جهان به جز آمریکا زیادتر است.

سایت آپارات

دومین سایت برتر ایران وبسایت آپارات است.آپارات در زمینه اشتراک گذاری ویدئو فعالیت دارد. آپارات در سال 2002 توسط شرکت صبا ایده به مدیریت آقای محمدجواد شکوری مقدم تاسیس شد.
آپارات یک کسب و کار 300 میلیون دلاری است.و درآمد آن از طریق تبلیغات است. از سایر سایت های معروف شرکت صبا ایده و محمد جواد شکوری مقدم می توان به سایت های:
میهن بلاگ ، کلوب ، لنزور و فیلیمو اشاره کرد. ایده سایت آپارات از سایت یوتیوب که دومین سایت برتر در جهان بعد از گوگل است برداشته شده است.

سایت دیجی کالا

سومین سایت برتر ایران فروشگاه بزرگ اینترنتی دیجی کالا می باشد. فروشگاه دیجی کالا در سال 2006 توسط برادران محمدی تاسیس شد.
درآمد دیجی کالا روزانه بالغ بر 6 میلیارد تومان در روز است.
ایده دیجی کالا از سایت آمازون که بزرگترین فروشگاه اینترنتی در اروپا است ؛ برداشته شده است.

سایت ورزش سه

سایت ورزش 3 یک پایگاه اطلاع رسانی در حوزه ورزش برای فارسی زبانان است.که اخبار ورزشی ، نتایج بازی ها و جداول لیگ های ورزشی را بصورت زنده و آنلاین نمایش می دهد.
ورزش سه در سال 2011 در ایران راه اندازی شد.

1.سایت اینستاگرام

همه در ایران سایت اینستاگرام را میشناسیم.اینستاگرام یک سرویس اشتراک گذاری عکس و ویدئو محبوب در جهان است. اینستاگرام در سال 2010 توسط کوین سیستروم (Kevin Systrom) و مایک کرایگر (Mike Krieger) راه اندازی شد. شنیده ها حاکی از این است که اینستاگرام یک پروژه دانشجویی بود.

در مدت زمان کوتاهی اینستاگرام توانست سود 500 میلیون دلار آمریکا برای سرمایه گذاران خود داشته باشد. در سال 2012 اپلیکیشن اینستاگرام توسط شرکت فیس بوک به مدیر عاملی مارک زاکربرگ یه قیمت 1 میلیارد دلار به صورت نقد و سهام خریداری شد.
شمار کاربران اینستاگرام در سال 2018 بالای 1 میلیارد نفر بود.

1.سایت تلوبیون

سایت تلوبیون که هم اکنون رتبه 6 الکسای ایران است به عنوان تلویزیون آنلاین در ایران فعالیت دارد. تلویزیون آنلاین تلوبیون در سال 2012 راه اندازی شد.
در سایت تلوبیون شما می توانید پخش های زنده ، فیلم ، سریال ، کارتون ، فوتبال ایران و اروپا را تماشا کنید.

1.وبسایت نمناک

مجله اینترنتی نمناک یک سایت خبری در زمینه فرهنگ و هنر ، سرگرمی ، ورزش و تناسب اندام ، دنیای مد ، بهداشت و سلامت ، آشپزی ، دین و مذهب و تکنولوژی است.
مجله اینترنتی نمناک هم اکنون هفتمین سایت برتر ایران در رتبه بندی الکسا است.

1.درگاه بانکی شاپرک

شرکت شبکه الکترونیکی پرداخا کارت شاپرک رتبه هشتم الکسا است. اکثر خرید های اینترنتی به صفحه شاپرک هدایت می شوند و از طریق سایت شاپرک خرید انجام می شود.
شاپرک با مشارکت بانک های ایرانی در سال 1390 راه اندازی شد. شاپرک یک درگاه پرداخت بانکی امن است.

دانشنامه آزاد ویکی پدیا

ویکی پدیا یک لغت نامه بزرگ آنلاین در سطح جهان است که توسط مردم نوشته می شوند. پروژه ویکی پدیا در سال 2003 تاسیس شد.
ویکی پدیا هم اکنون 280 زبان دنیا را پشتیبانی می کند. در ویکی پدیا شما می توانید مقاله بنویسید و یا مقالات دیگر را ویرایش کنید.
در ویکی پدیای فارسی هم اکنون 680,956 مقاله نوشته شده است که همه میتوانند آنها را ویرایش کنند.

سایت دیوار

دهمین سایت برتر ایران در الکسا ، پایگاه خرید و فروش بی واسطه دیوار است. دیوار در سال 92 توسط حسام آرمندهی تاسیس شد.
شما در دیوار می توانید آگهی ثبت کنید ، محصول خود را به فروش بگذارید و یا محصولات فروشی دیگران را بخرید.
از رقیبان قدرتمند دیوار می توان به سایت شیپور اشاره کرد

بهتر است بدانید در ادامه به معرفی پربازدیدترین سایت ها در ایران از نظر رتبه بندی الکسا می پردازیم:

لیست سایت پربازدید در ایران

 

 Google.com.1

موتور جستجوگر گوگل در صدر رتبه بندی سایت های پربازدید در ایران قرار دارد که در رتبه بندی جهانی نیز رتبه 1 را به خود اختصاص داده است. همه ما بیش از هر سایتی روزانه چندین بار به گوگل مراجعه می کنیم و کلمات مورد نظرمان را در آن سرچ می کنیم.

2 Aparat.com.

سرویس آپارات پربازدیدترین سایت اشتراک گذاری ویدئو در ایران است که از سال 1389 آغاز به کار کرد. این سایت متعلق به شرکت فناوران ایده پرداز صبا است که مالک وب‌گاه‌های کلوب، میهن‌بلاگ و مجموعه تبلیغاتی صباویژن می باشد. نسخه ایرانی یوتیوب به لطف فیلتر بودن سایت بزرگ youtube در ایران به سرعت رشد کرد و محبوب شد.

3 Digikala.com.

سایت فروش آنلاین دیجی کالا در سال 1385 توسط حمید و سعید محمدی تاسیس شد و اکنون به بزرگ ترین سایت فروش آنلاین ایران تبدیل شده است. دی جی کالا در واقع توانست بنیان گذار خرید اینترنتی در ایران باشد. دی جی کالا کار خود را با فروش کالاهای دیجیتال شروع کرد و اکنون به گستره وسیعی از کالاها می پردازد.

4 Varzesh3.com.

سایت ورزش سه حاوی جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه ویدئوهای ورزشی است و به لطف محبوبیت ورزش و به خصوص فوتبال توانسته میزان بالای بازدید را داشته باشد. این سایت به اصلی ترین منبع خبر ورزشی در ایران تبدیل شده است. ویدئوهای فوتبالی این سایت بیشترین بازدید ورزش3 را شامل می شوند. جالب است بدانید که بیش از 90 درصد بازدیدکنندگان ورزش3 را آقایان تشکیل می دهند.

5Instagram.com.

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران است، بیشتر مردم ایران زمان قابل توجهی در روز به مشاهده و اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام می پردازند و همین امر باعث محبوبیت این شبکه اجتماعی  شده است که متعلق به کمپانی فیسبوک می باشد.

6 Wikipedia.org. 

دانش نامه ویکی پدیا بعنوان مرجع انواع مقالات و محتوا با همکاری افراد داوطلب در سراسر جهان به انتشار مقالات می پردازد. ویکی پدیا به زبان های مختلف جهان از جمله فارسی فعالیت می کند.

7 Shaparak.ir.

شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک به دلیل حجم بالای خرید آنلاین در ایران به رتبه 7 الکسا رسیده است. کار این شرکت در سایت اصلی آن اینگونه ذکر شده است:مأموریت ما به‌عنوان یک نهاد متخصص، ایجاد وحدت فرماندهی و مدیریت و نظارت هوشمند بر صنعت پرداخت الکترونیکی کشور، حفظ یکپارچکی، افزایش اعتماد، توسعه این صنعت و تسهیل ایفای نقش حاکمیتی و نظارتی بانک مرکزی است.

8 Yahoo.com.

یاهو بعنوان ارائه دهنده سرویس ایمیل در سال 1994 تاسیس شد. سایر فعالیت های یاهو عبارتند از: موتور جستجوگر، سایت خبری یاهو، نقشه های آنلاین و شبکه اشتراک گذاری فیلم و ویدئو . محبوبیت یاهو با وجود رقیبی مانند گوگل بسیار کمتر از گذشته شده است.

9- Telewebion.com

تلویبیون حاصل ادغام دو کلمه تلویزیون و وب است که حاوی آرشیو کامل فیلم ها و اخبار تلویزیون است، افرادی که در مکان های مختلف دسترسی به تلویزیون ندارند می توانند با مراجعه به این سایت به مشاهده برنامه های تلویزیونی بپردازند.

10Beytoote.com.

پورتال جامع اخبار و سرگرمی بیتوته با مدیریت سعید ابراهیمی، 6 سال قبل با هدف ارائه محتوای جامع از تمامی حوزه ها در یک سایت آغاز به کار کرد و اکنون بعنوان یکی از 10 سایت پربازدید ایران شناخته می شود.

11 Namnak.com.

مجله اینترنتی نمناک با موضوع وبلاگ اخبار و سرگرمی فعالیت می کند و مانند سایت بیتوته حوزه وسیعی از موضوعات را شامل می شود.

12 Divar.ir.

نیازمندی های رایگان دیوار یکی از استارتاپ های موفق ایرانی در زمینه نیازمندی ها است که سایت و اپلیکیشن آن بسیار کاربردی هستند و مردم به راحتی می توانند کالاهای دست دوم خود را در آن به فروش برسانند.

13 Bankmellat.ir.

سایت بانک ملت بعنوان پربازدیدترین سایت بین بانک های ایرانی رتبه 13 را به خود اختصاص داده است. بانک ملت در حوزه ارائه خدمات اینترنتی بصورت گسترده فعالیت می کند.

14 Telegram.org.

تلگرام در ایران کاربران بسیاری دارد که باعث شده سایت آن در ایران رتبه 13 را کسب کند. تلگرام در سال 2013 توسط دو برادر به نام های پاول دورف و نیکلای دورف بنیان گذاری شد.

 15 Namasha.com.

نماشا سرویس رایگان اشتراک ویدئو است. این سرویس در کنار سایت های بلاگ‌اسکای و پیکوفایل ارائه شده است که مانند آپارات بسیار موفق عمل کرده است.

16 Bamilo.com.

سایت فروش اینترنتی بامیلو در سال 2013 تاسیس شد، این فروشگاه بصورت مارکت پلیس به معنای مکانی برای به فروش رساندن کالای تامین کنندگان، در ایران به سرعت رشد کرد و محبوب شد. بامیلو بوسیله رامتین منزهیان بنیان گذاری شد و کار خود را با مد و لباس شروع کرد. بامیلو اکنون بیش از 350 نفر کارمند دارد که متوسط ​​سن آنها 25 سال است.

17 Blogfa.com.

بلاگفا بعنوان یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین سرویس های ارائه دهنده وبلاگ همیشه در میان بهترین سایت های ایران حضور داشته و اکنون نیز رتبه 17 ایران را کسب نموده است.

18 Ninisite.com.

نی نی سایت راهنمای کاملی است برای والدین درباره بارداری، مراقبت از نوزاد و تربیت فرزندان که بعنوان مرجع کاملی از سایت سبک زندگی و خانواده در ایران شناخته می شود.

19 Bmi.ir.

سایت بانک ملی ایران دومین سایت بانکی برتر در ایران است.

20 Yjc.ir.

سایت باشگاه خبرنگاران جوان بعنوان مرجع رسمی اخبار در ایران فعالیت می کند. این سایت با حمایت صدا و سیمای ایران در حوزه آخرین اخبار ایران و جهان فعالیت می کند.

21 Film2movie.co.

سایت فیلم تو مووی با موضوع دانلود رایگان فیلم و سریال فعالیت می کند که همه دانلودهای آن بصورت لینک مستقیم هستند.

22 Jamnews.com.

سایت جام نیوز با موضوع ارائه آخرین اخبار پربازدید در سراسر وب و شبکه های ماهواره ای و تلویزیونی فعالیت می کند.

23 T.me.

لینک خلاصه شده تلگرام که برای سهولت در تایپ لینک ها و همچنین کوتاه کردن آن ها به کار گرفته شده است.

24 Farsnews.com.

سایت فارس نیوز بعنوان یکی از معتبرترین مرجع های خبری در ایران رتبه 24 ایران در الکسا را به خود اختصاص داده است.

25 Tebyan.net.

سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با فعالیت در حوزه های مختلف خبری، فرهنگی، مذهبی و رسانه فعالیت می کند که یکی از قدیمی ترین سایت های تولید محتوا در ایران است.

26 P30download.com.

سایت پی سی دانلود بعنوان یکی از برترین سایت های دانلود نرم افزار، بازی و فایل های آموزشی در ایران کاملا شناخته شده است. پی سی دانلود در سال 84 تاسیس شد و اکنون بزرگ ترین مرجع نرم افزاری در ایران است.

27 Hamgardi.com.

سایت همگردی خود را این گونه معرفی می کند: پرتال جامع سفر؛ ایرانگردی، جهانگردی. این سایت به معرفی بهترین مقصدهای گردشگری در ایران و جهان می پردازد و راهنمای مسافرت به مکان های مختلف را نیز در این سایت می توان مشاهده نمود.

28 Setare.com.

مجله اینترنتی ستاره در زمینه های مختلف خبری ، آشپزی ، روان شناسی ، دکوراسیون ، مد و پوشاک و . . . فعالیت می کند.

29 Stackoverflow.com.

یک سایت پرسش و پاسخ درباره ی حوزه وسیعی از مباحث برنامه نویسی و زبان های مختلف برنامه نویسی که توسط جف اتوود و جویل اسپولسکی در سال 2008 ساخته شده است.

30 Linkedin.com.

لینکدین یک شبکه اجتماعی بر اساس شغل و روابط تجاری است. لینکدین در سال 2002 میلادی تاسیس شد و به سرعت مورد توجه صاحبان کسب و کارها قرار گرفت.

31 Isna.ir.

خبرگزاری دانشجویان ایران با نام مخفف ایسنا بعنوان یکی از پربازدیدترین سایت های خبری در ایران شناخته می شود.

32 Irib.ir.

این سایت متعلق به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. در این سایت می توان از برنامه های تلویزیونی صدا و سیما مطلع شد. همچنین امکان مشاهده تلویزیون بصورت پخش زنده نیز در این سایت وجود دارد.

33 Tabnak.ir.

سایت خبری تحلیلی تابناک با موضوع ارائه آخرین اخبار ایران و جهان فعالیت می کند. سایت تابناک یکی از برترین سایت های خبری ایران است که بیش از 400 هزار بازدید روزانه دارد.

34 Mizanonline.com.

سایت میزان آنلاین، خبرگزاری رسمی قوه قضاییه در ایران است. این سایت اخبار مربوط به قوه قضاییه و همچنین اخبار حوادث را انعکاس می دهد.

35 Sheypoor.com.

سایت نیازمندی های شیپور در زمینه نیازمندی های رایگان خرید و فروش، استخدام و خدمات فعالیت می کند. شیپور بازار آنلاین کالاهای دست دوم در ایران است که در کنار دیوار بسیار پراستفاده هستند.

36 Zoomit.ir.

سایت زومیت با محتوای فناوری و تکنولوژی محتوای ارزشمندی را منتشر می کند که این سایت را به پرطرفدارترین مجله آی تی در ایران تبدیل کرده است.

37 Mehrnews.com.

سایت خبرگزاری مهر یکی از شناخته شده ترین سایت های خبری در ایران است. خبرگزاری مهر بعنوان منبع خبری بسیاری از خبرگزاری داخلی و خارجی قرار دارد.

38 Blog.ir.

سرویس وبلاگ متعلق به شرکت بیان، برای کسب وکارها، متخصصان و وبلاگ نویس ها که خدمات رایگان به کاربران ارائه می دهد.

39 Time.ir.

سایت اعلام ساعت و تقویم رسمی ایران به همراه تمامی مناسبت ها ، رتبه این سایت در الکسا نشان دهنده مراجعه پرشمار مردم به این سایت برای مشاهده ساعت و تقویم آنلاین است.

40 Telegram.me.

دامنه دیگری از تلگرام که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

41 Tamin.ir.

سایت سازمان تامین اجتماعی ایران، در ایران سایت می توان آخرین اخبار و اطلاعیه های سازمان تامین اجتماعی را مشاهده نمود.

42Tarafdari.com.

سایت طرفداری دومین سایت پرطرفدار ورزشی در ایران پس از ورزش3 است. در این سایت آخرین اخبار ورزشی به همراه جداول کامل مسابقات فوتبال قابل مشاهده است.

43 Asriran.com.

سایت خبری عصر ایران یکی از پربازدیدترین و محبوب ترین سایت های خبری در ایران است. علاوه بر اخبار روز ایران و جهان در این سایت، دیگر مطالب پزشکی، روان شناسی، سرگرمی و دیگر مطالب خواندنی نیز قابل دسترسی هستند.

44 Youtube.com.

سایت اشتراک گذاری فیلم یوتیوب در ایران رتبه 44 را کسب کرده است، فیلتر بودن این سایت منجر به کاهش شدید بازدید آن در ایران شده است.

45Otaghkhabar24.com.

اتاق خبر 24 ارائه دهنده اخبار روز ایران و جهان است.

46 Tasnimnews.com.

سایت خبرگزاری تسنیم در سال 1391 تاسیس شد و اکنون بعنوان یکی از شناخته شده ترین خبرگزاری های ایران از آن یاد می شود.

47 Soft98.ir.

سایت سافت 98 در زمینه دانلود رایگان , نرم افزار ، ویندوز ، آفیس ، آنتی ویروس فعالیت می کند و پس از پی سی دانلود پرطرفدارترین سایت دانلود نرم افزار در ایران است.

48 Arga-mag.com.

مجله اینترنتی آرگا پورتال جامع سرگرمی ، مد ، آشپزی و . . . است. آرگا مگ سایتی مشابه بیتوته است که بصوت بلاگ فعالیت می کند.

49Bama.ir.

سایت باما ، موتور جستجوگر خودرو است، در این سایت بررسی های تخصصی خودرو قرار داده می شوند و افراد با مراجعه به جستجوگر آن به انواع مختلف خودروهای دست دوم دسترسی پیدا می کنند.

50Google.de.

سایت گوگل آلمان در ایران، در واقع کاربران ایرانی با دامنه .de گوگل آلمانی را فراخوانی می کنند.

51 Khabaronline.ir.

سایت خبرآنلاین ارائه دهنده اخبار ایران و جهان که در میان مردم کاملا شناخته شده است. خبرآنلاین چندین سال است که همواره یکی از به روزترین و محبوب ترین خبرگزاری های ایران است.

52 Github.com.

سایت گیت هاب یک سرویس میزبانی وب برای پروژه‌های است که از سیستم سورس کنترل گیت استفاده می‌کنند. برنامه نویس های وب که روی پروژه های اوپن سورس فعالیت می کنند در این سایت می توانند سوالات خود را مطرح کنند.

53 Bartarinha.ir

مجله اینترنتی و سبک زندگی برترین ها از پربازدیدترین سایت های خبری و سبک زندگی در ایران است. برترین ها در سال 96 توانست بعنوان برترین سایت خبری ایران در جشنواره وب ایران مقام اول را کسب کند.

54 Google.nl.

سایت گوگل هلند در ایران، در واقع کاربران ایرانی با دامنه .nl گوگل هلند را فراخوانی می کنند.

55 Filimo.com.

فیلیمو سایت تماشای فیلم بصورت آنلاین است. این سایت متعلق به شرکت شرکت فناوران ایده پرداز صبا مالک آپارات است. کاربران می توانند در این سایت بصورت آنلاین بهترین فیلم ها و سریال ها را مشاهده کنند.

56 Shatel.ir.

سایت شاتل ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL در ایران

57 Nex1music.ir.

نکس وان موزیک بعنوان برترین سایت دانلود آهنگ در ایران شناخته می شود. مجموعه کاملی از آلبوم های موسیقی خواننده های ایران و خارجی در این سایت قابل دانلود هستند.

58 Shahrekhabar.com.

شهر خبر موتور جستجوگر هوشمند خبری است که اخبار را از سایت های دیگر جمع آوری نموده و به نمایش می گذارد.

59 Microsoft.com.

سایت رسمی شرکت مایکروسافت، دلیل پربازدید بودن این سایت در ایران به دلیل استفاده از ویندوز اکسپلورر است که هنگام اجرا شدن به صورت خودکار سایت مایکروسافت را لود می کند.

60 Niniban.com.

سایت نی نی بان پس از نی نی سایت بعنوان پرطرفدارترین سایت بارداری و کودکیاری شناخته می شود. در این سایت اطلاعات کاملی درباره دوران بارداری تا تولد نوزاد و همچنین بهداشت و تربیت کودکان قابل مشاهده است.

61 Bpi.ir.

سایت بانک پاسارگاد

62 Mashreghnews.ir.

سایت خبری مشرق نیوز، اراده دهنده جدیدترین اخبار ایران و جهان است. این سایت همیشه در صدر خبرگزاری های مطرح ایران قرار دارد. به جز اخبار در این سایت مطالب خواندنی و علمی . . . قرار می گیرند.

63 Mihanblog.com.

میهن بلاگ یکی از محبوب ترین سرویس های ارائه دهنده وبلاگ در ایران است. میهن بلاگ متعلق به شرکت فناوران ایده پرداز صبا است که آپارات و فیملیو را نیز تحت مالکیت دارد.

6490tv.ir

سایت رسمی برنامه نود، برنامه نود در تلویزیون و دنیای مجازی طرفداران بسیاری دارد. جدول کامل زمان مسابقات فوتبال به همراه آرشیو کامل برنامه های نود و همچنین آخرین اخبار دنیای ورزش نیز در نود تی وی قابل مشاهده هستند.

65 Salamdl.info.

سلام دانلود ، سایت دانلود فیلم است که در آن انواع فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی برای دانلود رایگان قرار داده شده اند.

66 Tamasha.com.

سایت تماشا یکی دیگر از سرویس های آنلاین اشتراک گذاری ویدئو در ایران است، در این سایت می توان به انواع ویدئوهای خبری، سرگرمی، آموزشی و مصاحبه دسترسی داشت.

67 Subf2m.co.

سایت دانلود زیرنویس فارسی فیلم، در این سایت برای هر فیلم چندین زیرنویس برای دانلود قرار داده شده اند، با سرچ در این سایت برای هر فیلمی می توان زیرنویس مورد نظر را دانلود نمود.

68 Taroot-rangi.com.

تاروت رنگی ، سایت فال تاروت به ارائه محتوا در قالب فال، تعبیر خواب، سرگرمی می پردازد. انواع فال ها به منظور سرگرمی در این سایت پربازدید ایرانی قرار داده شده اند.

69Zarinpal.com.

درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال ارائه دهنده درگاه های واسط پرداخت آنلاین است، زرین پال در سال 1389 تاسیس شد. صاحبان وبسایت ها می توانند از این سایت طی مدت زمان کوتاهی درگاه پرداخت دریافت کنند و در سایت خود فعال نمایند.

70 Cafebazaar.ir.

کافه بازار مرجع دانلود و فروش نرم افزار و بازی های موبایل است که در بهمن سال 1389 تاسیس شد. هم‌اکنون این فروشگاه به بیش از 33 میلیون کاربر و 21 هزار توسعه‌دهنده برنامه‌های اندرویدی خدمت‌رسانی می‌کند. اپلیکیشن بازار تقریبا روی تمامی گوشی های اندرویدی توسط کاربران فارسی زبان نصب شده است.

71 Tgju.org.

شبکه اطلاع رسانی طلا سکه دلار و ارز که روزانه بازدیدکنندگان بسیاری دارد، افرادی که به دنبال آخرین قیمت ارز و طلا هستند با مراجعه به این سایت از قیمت های لحظه ای آن ها مطلع می شوند. همچنین این سایت مطالب جامعی درباره شاخص بورس و قیمت نفت ارائه می دهد.

72 Picofile.com.

پیکو فایل سرویس اشتراک گذاری عکس و فایل است. پیکو فایل بصورت رایگان مقدار مشخصی فضای آپلود به کاربران ارائه می دهد که در ایران بسیار پرکاربرد است.

73 Asiatech.ir.

سایت شرکت آسیاتک رتبه 73 ایران را به خود اختصاص داده است. شرکت آسیا تک ارائه دهنده خدمات مختلفی از جمله اینترنتی پرسرعت و ارائه فضای میزبانی وب سایت ها است.

74 Modiseh.com.

سایت فروش آنلاین پوشاک مدیسه یکی از برترین سایت های فعال فروش لباس در سال 1394 تاسیس شد. شرکت گلستان که در زمینه فروش برنج و چای و واردات لوازم یدکی خودروهای خارجی فعالیت داشت، فروشگاه اینترنتی مدیسه را نیز راه اندازی کرد.

75 Tci.ir.

پرتال مخابرات ایران به دلیل پرداخت های آنلاین مشترکان توانسته یکی از پربازدیدترین سایت های ایرانی باشد که پرداخت های آنلاین از طریق پرتال مخابرات انجام می گردد.

76 Sabavision.com.

سایت شرکت تبلیغاتی صباویژن که در زمینه تبلیغات کلیکی و همسان فعالیت می کند بعنوان پربازدیدترین سایت تبلیغات ایران شناخته می شود. صباویژن یکی از زیرمجموعه های شرکت فناوران ایده پرداز صبا است که مالک سایت های کلوب، میهن‌بلاگ و فیلمیو نیز می باشد.

77 Irna.ir.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران با نام مخفف ایرنا فعالیت می کند. این سایت خبرگزاری در ایران یکی از پربازدیدترین ها است و اخبار سیاسی و اجتماعی و . . .  در آن درج می شود.

78 Rokna.net.

پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا با موضوع اصلی ارائه خبرهای حوادث ایران و جهان فعالیت می کند. اما اخبار و مطالب دیگری نیز در آن منتشر می شود.

79 Sb24.com.

سایت بانک سامان

80 Digistyle.com.

سایت دیجی استایل درباره فروش آنلاین پوشاک فعالیت می کند. این سایت توسط مالکان دیجی کالا با هدف فروش در حوزه تخصصی پوشاک آغاز به کار کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست در میان برترین سایت های فروش ایران قرار گیرد.

81 Akairan.com.

سایت آکاایران پرتال جامع تفریحی و سرگرمی شامل اخبار، مد ، سینما ، آشپزی و . . . است. این سایت بطور روزانه مطالب را از سایت های دیگر جمع آوری نموده و منتشر می کند.

82 W3schools.com.

سایت آموزشی W3schools منبع جامعی از کدهای برنامه نویسی وب است. انواع کدهای HTML ، CSS ، PHP و . . . بصورت کاملا واضح و آسان در این سایت قابل یادگیری هستند. تمامی محتوای این سایت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

83 Bing.com.

موتور جستجوگر بینگ یکی از سایت های پربازدید ایران، بیشتر بازدید این سایت به دلیل استفاده از اینترنت اکسپلورر است که با اجرای آن به طور خودکار موتور جستجور بینگ ظاهر خواهد شد.

84 Abadis.ir.

سایت آبادیس آخرین اخبار فناوری را به همراه بررسی های تخصصی محصولات ارائه می کند. این سایت پس از زومیت دومین سایت پربازدید ایران در حوزه فناوری است.

85 Seemorgh.com.

سایت سیمرغ نیز یکی دیگر از سایت های پرتال جامع ایرانی است. در معرفی سایت سیمرغ این عبارت را مشاهده می کنیم: سیمرغ، اخبار جدید، اخبار ورزشی، سلامتو زیبایی، سینما و تلویزیون، موسیقی. سایت سیمرغ به صورت گسترده و خاص در زمینه سینما نیز فعالیت می کند.

86 Sarzamindownload.com.

سرزمین دانلود سایت دانلود نرم افزار و بازی های کامپیوتری و موبایلی است، این سایت یکی از قدیمی ترین وب گاه های اینترنتی دانلود است که در آن نرم افزارهای قابل فروش نیز عرضه می شوند.

87 Uptvs.com.

آپ تی وی بعنوان مرجع کامل دانلود فیلم، سریال و آهنگ شناخته می شود. تمامی لینک های دانلود در این سایت بصورت رایگان هستند و جدیدترین آثار سینمایی جهان نیز به طور مستمر در این سایت قرار می گیرند.

88 Downloadha.com.

در سایت دانلودها می توان دیتابیس کاملی از نرم افزارهای کامپیوتری، بازی، نرم افزارهای موبایلی،آهنگ و فایل های آموزشی است. سایت دانلودها سابقه چندین ساله در زمینه دانلود دارد.

89 Msn.com.

سایت MSN متعلق به شرکت مایکروسافت است، در صفحه اصلی آن می توان اخبار روز جهان را مرور نمود و از طریق منوی سایت نیز به خدمات ویندوز، اسکایپ، آفیس و . . . دسترسی داشت.

90 Zarpop.com.

سایت زرپاپ در زمینه تبلیغات اینترنتی بصورت پاپ آپ فعالیت می کند. این سایت کاربران بسیاری شامل مدیران وب سایت ها دارد که به طور روزانه به زرپاپ مراجعه می کنند.

91Blogsky.com.

بلاگ اسکای یکی از قدیمی ترین سرویس های ارائه دهنده وبلاگ در ایران است. بلاگ اسکای همه خدمات خود را به صورت رایگان به کاربران ارائه می دهد.

92 Uploadboy.com

آپلود بوی سایت ارائه دهنده فضا است که به طور رایگان 20 گیگابایت در اختیار کاربران قرار می دهد و با خریداری اکانت می توان از 500 گیگابایت فضای آپلود استفاده نمود. تعداد زیادی از وب مسترهای ایرانی از آپلود بوی استفاده می کنند.

93 Emalls.ir.

ایمالز یک مرکز خرید مجازی است که خریداران را به فروشندگان متصل می کند.در ای مالز همه کالاها با هم مقایسه می شوند و خریدار همه قیمت های کالا و همچنین همه فروشندگان کالای مورد نیاز خود را در یکجا مورد ارزیابی قرار می دهد و از بین همه انتخاب ها بهترین انتخاب را انجام می دهد.

94Opizo.com.

اپیزو سرویس کوتاه کننده لینک است که زبان فارسی آن موجب شده تا کاربران ایرانی از آن بسیار استفاده کنند. بسیاری از وب مسترها لینک های طولانی خود را تبدیل به لینک های کوتاه می کنند و این کار را توسط سرویس های کوتاه کننده لینک انجام می دهند.

95 Ut.ac.ir.

سایت دانشگاه تهران بعنوان پربازدیدترین سایت دانشگاهی در ایران شناخته می شود. این بازدید به دلیل مراجعه دانشجویان و اساتید به پرتال دانشگاه است.

96 Freepik.com.

سایت Freepik ارائه دهنده وکتورهای گرافیکی برای طراحان است. انواع فایل های گرافیکی در این سایت برای مشاهده و فروش قرار داده شده اند.

97 Afkarnews.com.

سایت خبری افکار نیوز ارائه دهنده آخرین خبرهای روز ایران و جهان است، این سایت در حوزه استان های ایران نیز فعالیت می کند. آخرین اخبار اجتماعی فرهنگی سیاسی را می توان در افکار نیوز مشاهده نمود.

98 Enamad.ir.

وب سایت ارائه دهنده نماد اعتماد الکترونیکی بعنوان رتبه 98 الکسا یکی از سایت های پربازدید ایرانی است. فروشگاه های اینترنتی برای جلب اعتماد مشتریان اقدام به اخذ E نماد می کنند و پس از این که سایت مورد تایید قرار گرفت نشان E نماد به آن ها داده می شود تا در سایت خود قرار دهند.

99 Digiato.com.

سایت دیجیاتو در حوزه آی تی و تکنولوژی فعالیت می کند. آخرین اخبار آی تی و تکنولوژی را به همراه مطالب مرتبط با این حوزه می توان در دیجیاتو مشاهده کرد.

100 Mci.ir.

سایت همراه اول بعنوان رتبه 100 در ایران روزانه بازدید زیادی دارد و این امر به دیلی مراجعه کاربران برای دریافت خدمات و آشنایی با جشنواره ها و قیمت ها و تعرفه های مربوط به اینترنت همراه و پیامک است.

با مشاهده رتبه بندی که در بالا بود سایت روبی وب در این راستا سعی در بالا بردن رتبه و رساندن سایت به رتبه  مورد نظر الکسا می باشد . سایت روبی وب با داشتن بهترین طراحان و برنامه نویسان آمادگی خود را برای طراحی سایت اعلام می کند .سایت روبی وب تمام تلاش خود را برای  این که سایت شما در بین سایت های ایران پربازدیدترین سایت ها شود انجام می دهد . با همکاران ما در سایت روبی وب تماس بگیرید ، تا سایت شما به نزدیک ترین رتبه الکسا برسد.